Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Μετακομίσαμε....



Μια τελευταία εγγραφή στην εδώ γειτονιά, για να ειδοποιήσω τους φίλους του διαδικτυακού μου "σπιτικού", ότι, μετά την "έξωση" που μας κοινοποιήθηκε λόγω διακοπής της συγκεκριμένης υπηρεσίας των ιστολογίων από το pathfinder, μετακομίζω (πολύ μου κακοφαίνεται ακόμη, το ομολογώ...) σε νέα διεύθυνση. Για όποιον ενδιαφέρεται, το νέο "Φιρίκι" θα στεγάζεται εδώ: https://firikia.blogspot.gr/. (Δεν ήταν διαθέσιμη η διεύθυνση "-firiki-" στο blogspot, οπότε αναγκαστικά καταλήξαμε σε firikia - φιρίκια ή φιρικιά, όπως προτιμάτε!)


Ένα ευχαριστώ στο pathfinder για την πολύχρονη φιλοξενία εδώ, ένα ευχαριστώ στη γειτονιά και σ'όποιον με τίμησε με το πέρασμά του... Δεν έχω ακόμη κατορθώσει να οργανώσω το νέο μου "σπιτικό" όπως θά'θελα -δεν ήταν κι εύκολο να μεταφερθεί τόσο υλικό κι ειδικά σε μια περίοδο ιδιαιτέρως δύσκολη για μένα- αλλά, ευελπιστώ πως σύντομα θα πάρει την οριστική του μορφή. Ένα "αντίο", λοιπόν, από εδώ, και καλή αντάμωση στην καινούρια μας γειτονιά (άντε, να την πω έτσι, αν και πολύ αχανής μου φαίνεται... και πάλι μου κακοφαίνεται...).

17 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Όλγα μου....!
    Καλορίζικο το νέο σου μπλογκ....!
    Όμορφο και γεμάτο από τη ζεστασιά της ψυχής σου.
    Ισχύει η παρουσία μου σε ότι ζητήσεις.
    Μια πρώτη μου πρόταση:
    Μπες στις ρυθμίσες σου και μεγάλωσε λίγο τη γραμματοσειρά της ανάρτησης για να γίνει πιο ευανάγνωστη.
    Κοινοποιώ την διεύθυνση του μπλογκ σου στα μαιλ των παλιών φίλων του pathfinder
    Καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς όρισες Όλγα μου. Είμαι η Αννούλι που είχα τον Κήπο μου στο Παθ.Τώρα έχω το ατενίζοντας και σε περιμένω να τα λέμε
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και καλώς σμίξαμε (πάλι) Όλγα! :)
    Μια απ΄τα ίδια όσον αφορα τη μετακόμιση.

    Είμαι η Λυγερή και είχα/έχω το BLOGO_STORIES vol. 2
    https://lygsym2.blogspot.gr/

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Όλγα :)
    Του πολύπαθου Παθ κι εγώ.
    Kαλώς ήρθες στη νέα γειτονιά.
    Απ' το λίγο που βρίσκομαι εδώ έχω να πω τα καλύτερα.
    Μου έστειλε τη διεύθυνσή σου ο καλός μας Γιάννης.
    Σε πρόσθεσα στη λίστα των ιστολογίων που παρακολουθώ.
    Καλή συνέχεια και θα τα λέμε :)
    Μαρία Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα σε βρίσκουμε... εδω...

    καληνύχτα, καλορίζικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα Γιάννη μου!!! θα το δω πως μπορεί να γίνει με τη γραμματοσειρά -αν κι έχω κάποια θεματάκια: άλλες εγγραφές τις μετέφερα από το παλιό φιρίκι με την προϋπάρχουσα μορφοποίηση, άλλες όχι... και καθώς πήγα να "πειράξω" τη γραμματοσειρά, τις μισές δεν τις έβγαζε καλά... Θα δω... έχω πελαγώσει λίγο... Νά'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σας βρήκα Άννα μου! Λίγο -ελπίζω!- χρόνο χρειάζομαι να μπω σε μια σειρά... (να δω που θα τον βρω!!) και να σας επισκεφτώ με ηρεμία!!! Σ'ευχαριστώ για το "πέρασμα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Λυγερή μου!!! Ξανασμίγουμε όντως! Καλή μας νέα αρχή λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Μαρία! Ο Γιάννης απίθανος συντονιστής! Καλή η νέα "γειτονιά" λες; Άντε να δω αν θα πάρω μπροστά κι εγώ εδώ! Νά'σαι καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα και καλώς όρισες lalio!! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλγα μου όταν είσαι μέσα στη σελίδα της Ανάρτησης κάνει μπλε όλο το κείμενό σου και πάτα το Τχ που είναι η μορφοποίηση. Και μετά πάλι το κάνεις μπλε και βάζεις όποια γραμματοσειρά θέλεις. Μπορείς επίσης να μεγαλώσεις το εύρος της ανάρτησης αν θες να σου πω πώς. οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ'ευχαριστώ Άννα μου. Βασικά, ξέρω τί λες, απλά δεν ήθελα να χαλάσω τη μορφοποίηση σε κάποιες αναρτήσεις για αυτό και τις αντέγραψα έτσι. Όσο για το εύρος... το βρήκα μόνη μου, αλλά έλα ντε που δε μου το άλλαζε γιατί έβγαζε ότι δεν είναι διαθέσιμο για το συγκεκριμένο θέμα! Τελικά, άλλαξα "θέμα" και ξεμπέρδεψα! Μεγάλωσε και το εύρος και, τουλάχιστον εμένα, μια χαρά μου φαίνεται το μέγεθος της γραμματοσειράς. Τώρα κάθομαι και "μεγαλώνω" τα σκαναρισμένα κείμενα που τα εμφάνιζε ψείρες! Κουδούνι έχω γίνει! Δε θα τελειώσει αυτή η μετακόμιση! Ούτε κανονικό σπιτικό νά'ταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα! Μια χαρά είναι. Σιγά σιγά Όλγα μου γιατί τα έκανες όλα και κοπι πέιστ λογικό ειναι να κουράστηκες. Σιγά σιγά και είναι όντως ένα σπιτικό με όσα έχεις φτιάξει τόσα χρόνια
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και σιγά σιγά όλα θα γίνουν και θα στρώσουν! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπητή Ολγα.

    Καλή σου μέρα

    Συγχαρητήρια για το εξαιρετικό ιστολόγιο σου. Γιώργος ονομάζομαι και παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις σου εδώ και κάποια χρόνια. Με το καλό να συνεχίσεις την εξαιρετική σου προσπάθεια. Εάν υπάρχει και κάποιο Facebook ώστε να έβαζες και εκεί κάποιες κοινοποιησεις σου θα βοηθούσε πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα κι ένα καθυστερημένο ευχαριστώ σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή